Eten

Aan tafel bij JAN
Sinds oktober 2015 is Maas en Waal een culinaire plek rijker. Aan de Rooijsestraat, tegenover de kerk, in Dreumel opende onze nieuwe brasserie als aanvulling op ons bedrijf.
Wij verwelkomen u graag in ons restaurant ‘Aan tafel bij ‘JAN’, waar Jan zijn passie voor het ambacht goed tot zijn recht laat komen. U kunt jaarrond van onze gerechten en service genieten in een vernieuwde ambiance.

De keuken gebruikt en verwerkt uitsluitend de meest verse en hoogwaardige seizoensproducten liefs uit eigen regio. Belangrijk vind hij dat het ambachtelijke vakmanschap blijft bestaan. Dineren kan met een select groepje en met velen.  Lekker uitgebreid eten in sfeervolle ambiance. Bijvoorbeeld voor uw bruiloftfeest, een familiereünie of met de kerst samen uit. De tafels worden keurig gedekt voor elk diner. Of het nu exclusief of gewoontjes mag zijn ‘Jan’ is van alle markten thuis.
Onze brasserie is iedere dag geopend vanaf 12:00 uur. Woensdag gesloten.

 

RESERVEREN KAN WEER, vanaf 1 juni mogen wij u weer ontvangen.

Wij zijn blij u weer te mogen ontvangen. Het RIVM stelt dat wij ons aan bepaalde richtlijnen houden, Helpt u mee!!
– U moet van te voren Reserveren, graag telefonisch op 0487 57 17 18.
– Blijf thuis als u verkouden bent of griepklachten heeft.
– Bij ontvangst moeten wij u weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.
– Als u reserveert, reserveert u voor binnen, wij begeleiden u naar uw tafeltje.
– Voor ons zonnige terras kunt u niet reserveren, ga niet zomaar zitten wij begeleiden u naar uw tafel.
– Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en onze medewerkers.
– U mag met 2 personen aan één tafel zitten.
– Met 3 of meer personen aan één tafel mag, als u allen hetzelfde woonadres hebt.
– Neem voor uw kinderen iets van thuis mee zodat zij zich aan tafel kunnen vermaken.
– Was bij binnenkomst grondig uw handen.
– U moet een zitplaats hebben, u mag niet blijven staan.
– Betaal contactloos (pin of mobiel).

Wij verzoeken u bovenstaande protocolregels in acht te nemen. De veiligheid van onze medewerkers en gasten staat centraal bij deze protocolregels. Laten we er samen voor zorgen dat het voor zowel u als onze medewerkers een aangenaam verblijf wordt en blijft!

Wij willen graag onze gasten blijven bedienen in goede gezondheid. Dank u.

DE MENUKAART HIERONDER GELD NIET VOOR AFHALEN, klik rechts onder aan de pagina op de facebook of instagram link om de afhaal gerechten te vinden.